Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Prachtig sfeertje weer te pakken Jean-Louis
Jullie hebben daar blijkbaar toch regelmatig mist ?
grts
Sieg
In de Demerbroeken zeer zeker, vooral op plaatsen waarop het deze winter volledig heeft blank gestaan ( zoals in deze foto ) zelfs nu zijn er in dit overstromingsgebied plaatsen waar je precies op een matras/trampoline loopt omdat de ondergrond nog vol vocht zit, zeker wanneer het de dagen ervoor nog wat geregend heeft....ik ben er alleszins gelukkig mee
Bedankt voor de reactie !
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Prachtig !!! Zulke beelden maken me wat jaloers omdat ik het niet kan opbrengen er zo vroeg op uit te trekken
ik kan het niet beter zeggen ,zo vroeg uit de veren ben ik ook echt niet meer gewoon ,ik moet mij dan echt forceren ,daarom zal je bij mij eerder een zonsondergang zien ,maar dan heb je natuurlijk die mooie nevel niet .
weer heel erg mooi Jean-Louis
Comment