Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gerst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gerst

Zeker een mooie foto, die met zorg is gemaakt. De scherpte en detail is echt voortreffelijk op het gerst.
    Ik denk ook dat er op de gerst een waasje zit.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Re: Gerst

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      Raymond, geloof me er is weinig aan gedaan, de gouden gloed was er gewoon vooral op de uitstekende aartjes, ik heb wel een blend gedaan en bewust de helderste foto als voorgrond gebruikt, dat voelt miss als geforceerd aan, maar dat was ook mijn bedoeling [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
      Veel moet men niet doen hé Patrick om een kleine verschuiving in de foto te maken, dàt heb ik ook toegepast in mijn "somewhere in IS" om de nevel een beetje te accentueren en het groen is hierdoor in de kille bevroren toestand verschenen ongeveer zoals het was. Dat men daarvoor op een andere planeet is geweest zoals door sommigen wordt omschreven is me een raadsel gelet op wat ik hier al allemaal heb zien passeren. Ik vind het wel fijn dat je een eerlijke reactie geeft en uitleg op mijn opmerking en aanvaard dat met alle plezier. Je graanveld zal voor hongerige magen zorgen en met vreugde zijn goudgele (h)aartooi tentoon spreiden. Op die ene opmerking is op je foto niets negatiefs aan te merken !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
      X