Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
eens iets uit mijn streek ,miss moet ik eens meer kijken wat hier te vinden is , maar die lijnen elk jaar dat trekt mij toch sowieso altijd aan grote versie
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Mooie opname met veel diepte door het gekozen standpunt op de lijnen
Ik blijf wel steeds wat hangen op het kleine groene plantje in de voorgrond om dan weer verder te kijken en terug te keren
Je zal er hoogstwaarschijnlijk ook nog wel eentje hebben met een aandachtstrekker daar waar de lijnen in de verte samenkomen
Doet me denken aan de zee - als ze droog staat - bij het lezen van de handtekening Opgelet dat je niet verloren loopt. Merk heelwat gesteente op de ruggen in de aarde, welke streek moet ik hiervoor bezoeken ? Goede ritmische landschapsfoto
Heel mooi beeld Patrick, knap de diepte gecreëerd door het lage standpunt...en ik vind die groeven die
de boeren elk jaar opnieuw maken een fascineren lijnenspel leveren...
@ Frakske : aan de kanten van Borgloon - Zammelen daar kun je dit soort dingen ook vinden...voor mij helaas momenteel iets te
ver weg omwille corona...
prachtige lijnen, die heerlijk naar horizon en het warme groen leiden, heel mooi!!
ik zou wel de diepe stukken iets meer contrast en donker geve, vind ze nu net een kleiçn tikkeltje te veel opgelicht waardoor een licht HDR effect onstaat...
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment