Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rupel zonsondergang II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Rupel zonsondergang II

nog eentje van dezelfde plek, deze keer een portret stand voor meer "gradatie" in de lucht...
    de passerende eenden waren een mooi geschenk dat ik erbij kreeg :-)
    best op zwarte achtergrond...

klikken voor een grotere versie

alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!!
    Last edited by stevwout; 22 april 2020, 22:36.
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Re: Rupel zonsondergang II

hele knappe opname en eigenlijk vind ik deze nog mooier dan die vorige
    Veel van mijn landschapsfoto's worden ook in staand formaat gemaakt, dus heb daar wel een lichte voorkeur voor

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Het formaat heeft niet mijn algemene voorkeur maar hier pakt het bijzonder mooi uit..vooral
      dat de reflectie van de boom er gans op kan ...en die vogels een +

Groetjes
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

Comment

Mooi al vind ik het gekozen format niet zo.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zonder meer een pracht plaatje voor mij !!!

Comment

Prachtige driehoekscompo in deze foto
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Knap gebracht.

Comment

Knap en met de vogels net op de goede plaats in beeld
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Deze vind ik wat compositie betreft ook mooier dan de vorige.
                  https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Hele mooie sfeer heb je hier te pakken, knap
                    https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Dit vind ik ook echt een topper. De zon die afwezig is, maar wel zijn mooie kleuren rondstrooit !
                      3 elementen in een foto is altijd een extra cadeautje . Je kan het zelfs nog uitbreiden, als je de boom en reflectie erbij betrekt.
                      Dan kan je in een eeuwig durende cirkel terecht komen. Complimenten, hoor.
                      En mijn eerlijke mening : Er wordt te weinig aan andere formaten gedacht. Landschappen in landschapsformaat is voor mij geen heilig huisje.
                      Al had ik hier waarschijnlijk voor 4:5 (staand) gegaan. Van boven dan eraf, en heel het tafereel zou wat meer opgetild zijn. Scrol maar eens, Steve.
                      Maar respect voor andere meningen, hoor !
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                        Dit vind ik ook echt een topper. De zon die afwezig is, maar wel zijn mooie kleuren rondstrooit !
                        3 elementen in een foto is altijd een extra cadeautje . Je kan het zelfs nog uitbreiden, als je de boom en reflectie erbij betrekt.
                        Dan kan je in een eeuwig durende cirkel terecht komen. Complimenten, hoor.
                        En mijn eerlijke mening : Er wordt te weinig aan andere formaten gedacht. Landschappen in landschapsformaat is voor mij geen heilig huisje.
                        Al had ik hier waarschijnlijk voor 4:5 (staand) gegaan. Van boven dan eraf, en heel het tafereel zou wat meer opgetild zijn. Scrol maar eens, Steve.
                        Maar respect voor andere meningen, hoor !
                        mooie analyses Johan en anderen, waarvoor dank
                        heb eens gescrold, en inderdaad, wat korter portretformaat focust nog meer op de onderwerpen van de foto, mee eens!! Maar ik vind de gradatie in de lucht naar cooler blauw ook een mooi element, en daar is dan minder ruimte voor als je er wat afsnijdt... altijd maar keuzes maken, hehe

in ieder geval, toch fantastisch om zo te "leuteren" over foto's met andere enthousiastelingen, ik moet toegeven dat mijn interesse voor foto psychologie er alleen maar door wordt aangewakkerd!!
                        de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                        Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Daarom voel ik mezelf hier ook zo thuis. Altijd hoor en wederhoor, en zo hoort het.
                          Niet verder vertellen, maar in PS kan je een gedeelte van een foto ook laten krimpen. ssssssssttt
                          Vooral egale vlakken, is een fluitje van een cent Dat heb natuurlijk van horen zeggen.
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Heel knap van sfeer in een goed gekozen compositie
                            Groeten Andre

Comment

Working...
                            X