Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige locatie Freddy laat je hier zien
De afwerking is niet zo m'n ding, maar dat is persoonlijke smaak hé
Ik heb hier een teveel HDR gevoel, waarschijnlijk door het optrekken van alle schaduwen en die aparte lucht
Ik heb hier een teveel HDR gevoel, waarschijnlijk door het optrekken van alle schaduwen en die aparte lucht
Helemaal geen HDR filters gebruikt , die lucht is daar zo Sieg....als ik er terug zou gaan zou ik heel veel luchten (wolken-velden) fotograferen....die zijn daar effenaf ZALIG....
Toch bedankt voor je reactie hoor...
Helemaal geen HDR filters gebruikt , die lucht is daar zo Sieg....als ik er terug zou gaan zou ik heel veel luchten (wolken-velden) fotograferen....die zijn daar effenaf ZALIG....
Toch bedankt voor je reactie hoor...
Ik zeg ook niet dat de lucht zo niet was hé Freddy, ik denk dat het door de afwerking komt van de lucht en wolken
Tevens hoef je geen HDR filters te gebruiken om een HDR effect te bekomen, ik weet het anders niet zo goed uit te leggen Freddy
Ik denk dat het komt omdat het geheel nogal vlak overkomt, dus bijna niks van schaduwen, ook niet op het gebergte, uiteraard door het aanwezige licht
Heb zelf ook zulke opnames vanuit het zuiden waarbij praktisch geen schaduw op de bergen valt overdag, ben toen 's avonds teruggegaan en dan kreeg ik wel meer diepte in het beeld
mooi landschap met de bergen als een prachtige achtergrond, en het rode element geeft er een mooie touch aan
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment