Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Prachtig Patrick en dit was eigenlijk hetgeen ik bedoelde toen ik vroeg bij één van je vorige opnames of je deze ook gemaakt had met de tele
Toppertje wat mij betreft, maar ik hou dan ook wel van landschapsbeelden die met de tele gemaakt zijn, heb ik altijd al gehad
Prachtig Patrick en dit was eigenlijk hetgeen ik bedoelde toen ik vroeg bij één van je vorige opnames of je deze ook gemaakt had met de tele
Toppertje wat mij betreft, maar ik hou dan ook wel van landschapsbeelden die met de tele gemaakt zijn, heb ik altijd al gehad
grts
Sieg
Dit pleidooi ga ik zeker onderschrijven. Wie goed kijkt ziet het bij mij ook steeds vaker. Wat vooral heel belangrijk is, dat het weer totaal andere landschapsfoto's oplevert. Nieuwe inspiratie, en manier van kijken. !!!
Voor diegenen die het niet weten, bij mij zijn altijd de EXIF- gegevens aanwezig.
Een hele snelle en eenvoudige is Exify. Een Add-on voor Firefox. Zodra je met de muis over de foto beweegt, verschijnt er een balk met de meest belangrijke gegevens.(mits de maker ze niet verwijdert heeft)
Maar google wat, en er zijn er legio !
Comment