Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

keienstrand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] keienstrand

iemand had dit torentje al mooi voor me gestapeld, lekker meegenomen...
    graag klikken voor een grotere versie...

Alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!
    Last edited by stevwout; 17 april 2020, 12:01.
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Re: keienstrand

Knappe opname !
    Ik zou de hoge lichten op die keien iets durven te knijpen
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Mooie locatie heb je er bezocht, gelukkig kunnen we op deze manier ook wat genieten van huis uit

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Schitterend landschap en compositie, waardoor een heel fraaie diepte is gemaakt.
        Omdat we als kijker naar het licht geleidt willen worden, zijn de lichte keien een punt waar we te lang blijven hangen.
        De donkerder (gemaakte ?) lucht werkt hier ook niet aan mee.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          Omdat we als kijker naar het licht geleidt willen worden, zijn de lichte keien een punt waar we te lang blijven hangen.
          De donkerder (gemaakte ?) lucht werkt hier ook niet aan mee.
          dank voor deze tip ivm "psychologie van de foto" Johan, zeker een aandachtspunt naar de toekomst!
          Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

De keien vooraan geven een goede diepte aan het landschap. De lichte onscherpte achteraan maken me wat onrustig.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Graag gedaan.
              Momenteel is Alister Benn met een fantastische serie bezig, genaamd : Compositional Consequences
              Het gaat vooral over wat kleur, licht en contrast kunnen doen om de kijker te "sturen".
              Echt een eye-opener. (voor mij althans) Ook de andere video's zijn een enorme bron van inspiratie.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Graag gedaan.
                Momenteel is Alister Benn met een fantastische serie bezig, genaamd : Compositional Consequences
                Het gaat vooral over wat kleur, licht en contrast kunnen doen om de kijker te "sturen".
                Echt een eye-opener. (voor mij althans) Ook de andere video's zijn een enorme bron van inspiratie.
                ok, komt op het todo lijstje

Comment

Wel knap schaduwspel in de bergen.
                  https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Working...
                  X