Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

red house over yonder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] red house over yonder

graag klikken voor een grotere versie

alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Re: red house over yonder

Heel mooie spiegeling had je in dit weids beeld, knap
    Mooi met dat nietig huisje in die weidse natuur, zalig om te wonen of te verblijven lijkt me

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Goede vlakverdelingen aandachtspunt in een dramatisch schouwspel.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Knap !
        Voor mij mocht er wat voorgrond af zodanig dat de spiegeling boven en onder even groot is, dat mag gerust voor mij in dit geval
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

knappe foto met een prachtige spiegel ,de horizon hier in de midden zou ook mooi geweest zijn ,wat ik ook zie is een wit lijntje over de ganse bomen rij ,is heel gemakkelijk weg te werken in PS ,maar mooi hoor

Comment

Heel mooie weerspiegeling met het huisje net op de juiste plek.
            https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Knap !
              Voor mij mocht er wat voorgrond af zodanig dat de spiegeling boven en onder even groot is, dat mag gerust voor mij in dit geval
              hey Frakske, ik heb ook getwijfeld of ik er een symmetrische van zou maken, maar uiteindelijk niet om 2 redenen:
              - meer voorgrond geeft een weidsere foto en neemt de plukjes wolk mee die ik in de crop zou verliezen
              - het huisje kwam naar mijn mening iets te centraal in beeld, nu staat hij op een sterker punt imho

maar het is zeker het overwegen waard geweest!
              Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                ,wat ik ook zie is een wit lijntje over de ganse bomen rij ,is heel gemakkelijk weg te werken in PS ,
                beste bopatje, met de beste wil kan ik het witte lijntje niet ontwaren in de foto, het moet aan mijn ogen liggen!!
                in ieder geval, je mag mij altijd die tip meegeven want ik ben geen expert in PS, alle tips welkom, waarvoor dank!

Comment

Horizon hier in het midden vind ik beter.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
                    beste bopatje, met de beste wil kan ik het witte lijntje niet ontwaren in de foto, het moet aan mijn ogen liggen!!
                    in ieder geval, je mag mij altijd die tip meegeven want ik ben geen expert in PS, alle tips welkom, waarvoor dank!
                    ja ik weet het ik ben nogal gevoelig voor dat lijntje ,komt nogal dikwijls voor bij een blending of bij verkleinen en verscherpen tussen 2 contrasten .hier heb ik dat gefikst in 2 min ,en hier op mijn schermafbeelding kan je de instelling zien in PS ,kloonstempel /modus donkerder / en juist boven de lijn de bron selecteren dan gewoon over het lijntje gaan ,soms moet je ook eens stoppen en opnieuw selecteren bij verandering van oa lichtsterkte ,maar je zal dat merken tijdens het uitvoeren . als ik mijn voorbeeld moet weghalen je zegt het maar ,maar miss heeft iemand anders er ook iets aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                      ja ik weet het ik ben nogal gevoelig voor dat lijntje ,komt nogal dikwijls voor bij een blending of bij verkleinen en verscherpen tussen 2 contrasten .hier heb ik dat gefikst in 2 min ,en hier op mijn schermafbeelding kan je de instelling zien in PS ,kloonstempel /modus donkerder / en juist boven de lijn de bron selecteren dan gewoon over het lijntje gaan ,soms moet je ook eens stoppen en opnieuw selecteren bij verandering van oa lichtsterkte ,maar je zal dat merken tijdens het uitvoeren . als ik mijn voorbeeld moet weghalen je zegt het maar ,maar miss heeft iemand anders er ook iets aan
                      wreed bedankt, ik ga me er eens effe in verdiepen!!

Comment

Prachtig schouwspel,hier wil ik ook wel vertrouwen, zelf zou ik ook gaan voor de horizon in 't midden !

Comment

Working...
                        X