Zwart wit, zoals de huidige tijdsgeest, maar ook dat kan mooi zijn als je er het beste van maakt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zwart wit
Collapse
X
-
[Showcase] Zwart wit
Zwart wit, zoals de huidige tijdsgeest, maar ook dat kan mooi zijn als je er het beste van maaktLabels: Geen
-
-
Re: Zwart wit
Een goede zwart/wit kan zoveel meer zeggingskracht hebben dan een kleurenfoto. En dat is bij deze foto zeker het geval !
Verder wil ik je zeker complimenteren met deze foto, en vooral iedereen uit te nodigen om de 2 klikjes even te doen, voor de grote versie.
Vooral de waaiervormige wolken zijn heel mooi boven het imposante landschap. Prachtig, Christel.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Knappe opname met een goed gekozen compo en mooie voorgrond
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
mooi landschap maar het zijn voornamelijk de heldere lijnen op het ijs en in de lucht die me door het beeld naar de horizon trekken die me hier impressioneren.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
-
hele mooie sculpturen op de voorgrond, wederom met prachtig bergen als omlijsting, hele mooie en nog mooier in grote versie!!!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Comment