Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nog rode huisjes
Collapse
X
-
-
Re: nog rode huisjes
Dat die rode huisjes verslavend werken, kan ik beamen
Mooie dromerige foto
Comment
-
-
-
Hele knappe opname uit de reeks, de Scandinavische landen zijn in op het forum
De reden daarvoor is duidelijk als je dit soort opname ziet, heel mooi
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
knap, hoe mooi die rode huisjes perfect op de goede plaats staan in dit beeld, ook de mooie belichting
op die rotskam is zalig...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtZeer mooie compo en die rode huisjes dat moet verslavend werken denk ikde dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHele knappe opname uit de reeks, de Scandinavische landen zijn in op het forum
De reden daarvoor is duidelijk als je dit soort opname ziet, heel mooi
grts
Siegde dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichtbeste Sieg, het klopt inderdaad wel dat er wat "overaanbod" is wat betreft de Scandinavische landen en mogelijk ook wat verzadiging, en ik heb overwogen om mijn foto's even in de kast te steken voor later vervolg, maar corona heeft me dan toch doen besluiten om er alsnog snel werk van te maken
En in deze tijden, terwijl we allemaal gekluisterd zijn aan onze eigen héél dichte omgeving, is het een mooie afwisseling om dit soort opnames te mogen aanschouwen.
Op die manier zijn we allemaal toch een ook beetje op reis hé
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment