Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weidestal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Weidestal

B : Alles komt in bloei zoals hier in Wersbeek.

Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Weidestal

Voor mij is lente een synoniem voor schoonheid in een liefelijk jasje. In dit geval is het m.i. een gevoel van een ander soort jas.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Het lentegevoel wordt aangewakkerd door deze opname
      Spijtig genoeg kunnen we er niet van genieten in real life, behalve als je een grote tuin hebt of een mooie omgeving

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Weeral een heel speciale afwerking. Ik vind dat ze wel kan bij deze foto. Het geeft mij een vintage gevoel.
        https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Mooie lente opname , onderaan en links mag er een stukje af voor mij...

Comment

Kleur weeral afgekeurd maar wordt dat moeilijk gewend en weet allang waar het licht brandt ! Compo lijkt me wel in orde. Bedankt voor de reacties.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

compo en kleuren vind ik goed, maar wat veel verscherpt naar mijn mening, zou iets zachter mogen...
              de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
              Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Kleur weeral afgekeurd maar wordt dat moeilijk gewend en weet allang waar het licht brandt ! Compo lijkt me wel in orde. Bedankt voor de reacties.
                met het kleur heb ik geen probleem en de compo vind ik ook goed gekozen ,alleen weet ik nu niet of hij oververscherpt is of tekort aan scherpte ,het lijkt of de bloesems beetje in elkaar lopen ,ik vermoed dat een grotere versie de oplossing is

Comment

Ik vind de compo prima, de afwerking had ik wat anders gedaan maar dat is persoonlijke smaak hé
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                  X