Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi natuurlijk doorkijkje naar dat prachtige natuurgebied
De witte randjes boven de bomen kan je makkelijk wegwerken
Johan heeft hier ergens eens een link naar de werkwijze geplaatst, maar k vind het niet meer terug
Mooi natuurlijk doorkijkje naar dat prachtige natuurgebied
De witte randjes boven de bomen kan je makkelijk wegwerken
Johan heeft hier ergens eens een link naar de werkwijze geplaatst, maar k vind het niet meer terug
grts
Sieg
kan het niet beter verwoorden ,randjes wegwerken is simpel
Behalve de sprieten, een foto die het aanzien waard is. Maar we hebben die plaats al dikwijls in superlicht gezien, waardoor het nu een "gewone"foto is.
Dus Freddy, de volgende keer 5 uur uit bed.
Ik bespeurde een verzoek, dus bij deze : Randjes verwijderen
hele mooie natuurlijke plaat, ik volg wel ivm het riet dat wat in de weg loopt..
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment