Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
rorbu
Collapse
X
-
-
Re: rorbu
Prachtig beeld hoor en mooi hoe het rode huisje contrasteert tegen het blauw-groene gebergte in de achtergrond
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtig beeld hoor en mooi hoe het rode huisje contrasteert tegen het blauw-groene gebergte in de achtergrond
grts
Sieg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk berichtNoorwegen "vergeven" van de rorbuer ???????
@opapol, ik heb er in ieder geval heeeeeeel veel gezien tijdens onze rondreis in Noorwegen, al moet ik zeggen dat we vooral de kust vanaf Trondheim tot Lofoten hebben gedaan, mogelijk is dit minder het geval in het zuiden (dixit Wikipedia)de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Mooie compo, knappe contrasterende kleuren, meer kunnen we niet vragen en geeft een top foto.
Comment
-
opnieuw zo een mooie....je hebt daar een prachtige serie foto's gemaakt Stev
Groeten
Freddy
Comment
-
-
De andere foto vind ik mooier, maar deze is ook een hele knappe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtKnap, toch wel jammer dat die klik mij daar niet gewoon naartoe brengtde dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
Comment