Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind het ook een zeer mooie opname maar bleef een klein beetje op mijn honger zitten daar er veel meer inzit , en ben zo vrij geweest hem eens binnen te halen en dit is het resultaat (moest het wel doen met een verkleinde JPG ) ik zag dat de belichting volgens het histogram nog een heel stuk omhoog kon en ook de structuur in de sneeuw beter kon ,ik heb ook de magenta er uit gehaald ,alles heb ik gedaan in camera raw met een verloopfilter ,als ik je liever hebt dat ik hem weg haal je heeft maar een seintje
Comment