Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Arch Rock

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Arch Rock

Rotsformatie met openingen door de erosie van de oceaan. Natuurlijk gevormde rotsbogen. Little Catalina, Newfoundland. Deze was verkeerdelijk bij stilleven gepost en ik heb die dus nu hier op de juiste plaats gebracht.

update:
    Arch-rock by Raf Strobbe, on Flickr

DSC_4314 by Raf Strobbe, on Flickr

Bedankt voor het kijken en uw reacties,

Raf.
    Last edited by muesli; 27 maart 2020, 22:40.

Re: Arch Rock

Mooie locatie met veel potentieel om dit eens vast te leggen bij zonsopkomst of zonsondergang
    Uiteraard weet ik niet of dit mogelijk is op die locatie, mss wel te gevaarlijk

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

heel mooi maar zou hem voor het oog links wat laten zakken..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie natuurlijke opname. Ik volg Bouk wel, maar dat kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn.
        https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

hele mooie details in die mooie rotsformatie
          Ik denk ook een zonsopgang/ondergang zou wel een extra dimensie geven , of een mooie dreigende wolkenlucht ,nu is de lucht wat flets door het te "mooie weer"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            hele mooie details in die mooie rotsformatie
            Ik denk ook een zonsopgang/ondergang zou wel een extra dimensie geven , of een mooie dreigende wolkenlucht ,nu is de lucht wat flets door het te "mooie weer"
            Bedankt voor de reacties.
            @bopatje: Deze werd rond half zeven 's avonds genomen begin september. Vandaar de laagstaande zon. Bij nog lagere zon zit alles in de schaduw omdat de zon achter de heuvels verdwijnt. Waar ik sta is het al schaduw. Veel langer wachten kon ik ook niet omdat het nog een hele rit terug is en bij schemerdonker te gevaarlijk voor aanrijding met elanden. Niemand die echt nog de baan op moet doet dat daar in het donker. Er zijn meer elanden dan mensen daar en in het donker zwerven ze rond en met die grijsbruine kleur zie je ze niet. Deze grote en zware dieren hebben lange poten zodat ze bij aanrijding meestal de voorruit verbrijzelen en alles platdrukken. Niet aan te raden dus juist om een foto te nemen.
            Misschien eens bij dreigende wolkenlucht proberen?
            grts,
            Raf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
              Bedankt voor de reacties.
              @bopatje: Deze werd rond half zeven 's avonds genomen begin september. Vandaar de laagstaande zon. Bij nog lagere zon zit alles in de schaduw omdat de zon achter de heuvels verdwijnt. Waar ik sta is het al schaduw. Veel langer wachten kon ik ook niet omdat het nog een hele rit terug is en bij schemerdonker te gevaarlijk voor aanrijding met elanden. Niemand die echt nog de baan op moet doet dat daar in het donker. Er zijn meer elanden dan mensen daar en in het donker zwerven ze rond en met die grijsbruine kleur zie je ze niet. Deze grote en zware dieren hebben lange poten zodat ze bij aanrijding meestal de voorruit verbrijzelen en alles platdrukken. Niet aan te raden dus juist om een foto te nemen.
              Misschien eens bij dreigende wolkenlucht proberen?
              grts,
              Raf.
              moeten machtige dieren zijn om in het echt te zien ,ik heb ze nog nooit gezien ,miss moet ik eens terug plannen maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk bericht
                Mooie natuurlijke opname. Ik volg Bouk wel, maar dat kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn.
                Volg hier.
                Mvg.
                Jean-Luc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  heel mooi maar zou hem voor het oog links wat laten zakken..?
                  grt,bouk.
                  Bedankt bouk, TomVdP en vosse voor de tip. Ik heb een update geplaatst.

Comment

Begrijpelijk door je verhaal, maar zeker een prachtige rots.
                    Toch maar eens een tentje kopen.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                      Begrijpelijk door je verhaal, maar zeker een prachtige rots.
                      Toch maar eens een tentje kopen.
                      Bedankt voor de reactie Johan.
                      Bear- and mooseproof tentje? Heb ik daar nog niet gezien. Wel van die grote campers (geen caravannetjes zoals die slakkenhuizen achter de wagentjes hier in België en Holland).
                      En zoals ik al schreef: wachten tot de zon lager zit heeft ook weinig zin omdat die rots dan volledig in de schaduw zit (zie je nu al onderaan de foto).

Comment

Zou mij ook te avontuurlijk zijn,hoor !
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                        X