Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Three Kings

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Three Kings

In 2018 heb ik deze plaat kunnen vastleggen van de Three Kings, in Monument Valley National Park, Arizona, USA.

Het is een HDR van 3 foto's, getrokken bij eerste zonlicht. De HDR en nabewerking is enkel gedaan in LR. PS is misschien een cursus die ik toch eens zou moeten volgen... Laat maar horen!

Update, enkel gewerkt met LR (grafische kaart en persoonlijke onkunde laten me nog niet toe met PS te werken...)
    Last edited by Sjareltje; 26 maart 2020, 19:44.

Re: Three Kings

Mooi standpunt, juist genoeg voorgrond, magnifieke zonsondergang, kortom schitterende compositie maar...........
    ..... voor mij teveel detail verlies in de voorgrond.
    Die een beetje oplichten en wat contrast toevoegen, zonder te raken aan je lucht zou een sterkere foto opleveren, denk ik toch ja.
    Verder dan de twee buitenste "Kings" zou ik niet gaan om geen averij aan de overgang op te lopen.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Heel mooi, maar heb hem effe binnengehaald en er zit veel meer in hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Knappe opname van deze mooie zonsopgang, zo te zien wordt het een mooie dag in een unieke omgeving

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Knappe foto.
          https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Mooi standpunt, juist genoeg voorgrond, magnifieke zonsondergang, kortom schitterende compositie maar...........
            ..... voor mij teveel detail verlies in de voorgrond.
            Die een beetje oplichten en wat contrast toevoegen, zonder te raken aan je lucht zou een sterkere foto opleveren, denk ik toch ja.
            Verder dan de twee buitenste "Kings" zou ik niet gaan om geen averij aan de overgang op te lopen.
            Een juiste analyse, verder een pracht van een foto en moment om te maken !

Comment

idd een heel mooie foto vooral kwa standpunt ,maarhet geheel is wat fletsjes ,miss de tips van mijn voorgangers mee nemen

Comment

update in #1
                Last edited by Sjareltje; 26 maart 2020, 19:46.

Comment

De update laat zeker wat meer detail zien.
                  Misschien handig om de update te verplaatsen naar #1. Dan is vergelijken veel fijner/makkelijker voor ons.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                  X