Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik had die opmerking verwacht van jou Bouk, maar ik hou mij aan het 2/3 formaat, anders krijg je een heel andere compo en verlies je de weidsheid, ikzelf zou het jammer vinden om die donkere zware lucht te verliezen tov de witte voorgrond, juist dit maakt voor mij de foto, mijn persoonlijk gevoel [emoji6]
Geweldig totaalbeeld, geeft dat uitzicht ook niet wat een beklemmend gevoel ?
Integendeel Frans het geeft eerder een gevoel van ruimte, het is iets dat we in België niet kennen, op een plaats staan en je 360°draaien en helemaal niets te zien zover je kan kijken alleen maar natuurschoon, geen huis geen mens, alleen maar zoals in dit geval een kudde rendieren die je heel schuw aankijken, zoiets blijft hangen, zalig [emoji847]
ijzersterke ijsland reeks Bopatje, proficiat met je HOF!!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment