Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op weg naar het Mechels Broek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Op weg naar het Mechels Broek

Dinsdag ll nog snel een ochtendwandeling gemaakt in het Mechels Broek. Met al die maatregels (COVID-19) mogen we wel gaan wandelen, maar mogen we ons nog verplaatsen naar natuurgebieden die niet in de buurt zijn!!

Deze is op weg naar het Mechels Broek langs het jaagpad van de Dijle te Muizen.

Via deze URL kan je alle foto's bekijken. Via deze URL een kleine beschrijving van het natuurgebied.

Bedankt voor het kijken en commentaar mag altijd.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Re: Op weg naar het Mechels Broek

Op het juiste moment op bijna de juiste plaats. Zeker een prachtige kleurmoment.
    Waarom bijna? Omdat het water me naar rechts wil hebben.(meest voor de hand liggend) De weg echter stuurt mij de andere kant op. En dat kunnen mijn ogen niet.
    Ik hoop dat je dit moment nog elders vast hebt kunnen vastleggen.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
      Op het juiste moment op bijna de juiste plaats. Zeker een prachtige kleurmoment.
      Waarom bijna? Omdat het water me naar rechts wil hebben.(meest voor de hand liggend) De weg echter stuurt mij de andere kant op. En dat kunnen mijn ogen niet.
      Heel goed uitgelegd, dus volg hier

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Heel mooi momentje met natuurlijke kleuren. Misschien aan de linkerkant wat asfalt wegdoen en gras in de plaats?
        Ja, we moesten er nog snel van profiteren want nu mag je niet meer met de auto rijden tot een plaats om te wandelen. Je moet dus van thuis vertrekken te voet of per fiets.

Comment

Ook ik moet hier volgen.
          Mvg.
          Jean-Luc.

Comment

Knappe kleuren !
            Ik zag het water daar in de buurt nog nooit zo hoog.
            Beetje jammer dat de compo iets wringt ...
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Ik vind de flow en kleuren heel mooi. Het asfalt weggetje had niet gemoeten, doet een beetje afbreuk
              https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Johan ik begrijp het. Ook bij het bekijken van de foto op mijn PC in Lightroom dacht ik het, maar door op blijven te kijken volgde ik de asfalt in de foto en via het water terug. Daarom dat ik hem toch geplaatst heb.
                http://www.photo-patricske.be
                Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Leuke en uitnodigende sfeer in de lucht voor een tocht te voet of met de fiets... zou zelfs met een boot kunnen volgens Patricske
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Een reactie geven nadat je de vorige reacties gelezen hebt is natuurlijk iets makkelijker....persoonlijk vind ik het
                    een prachtige natuurlijke opname met een zeer mooie lucht....

Na het lezen van het commentaar van Johan1956 en wat langer bij de foto te blijven stilstaan ...begrijp ik het standpunt....dus waar wat bijgeleerd, alhoewel
                    je moet dat ook nog zien als je daar staat natuurlijk...en dat is voor johan blijkbaar a peace of cake....voor mij totaal niet dus kijken kijken en nog
                    eens kijken naar de mooie beelden die hier verschijnen en af en toe zelf eens iets posten ....bedankt patrick en johan...

Groetjes
                    Freddy
                    https://fredor2.wixsite.com/my-site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                      Knappe kleuren !
                      Ik zag het water daar in de buurt nog nooit zo hoog.
                      Beetje jammer dat de compo iets wringt ...
                      kan het niet beter zeggen

Comment

Heel mooie kleuren in deze foto.
                        https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Working...
                        X