Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Heel mooi natuurbeeld.
Vanaf nu zullen we het moeten stellen met foto's uit ons archief of van in de directe omgeving waar je te voet of per fiets naartoe kunt. Hopelijk duurt dat niet al te lang.
grts,
Raf.
Heb je er gevonden Freddy ?
Is toch wel heel ver rijden voor jullie hé ?
Ja Siegfried ik had ze gevonden...maar weet niet of ze vatbaar zijn voor publicatie...omdat ze steeds nogal veraf waren ...mss dat ik toch wel enkele post ?
En het is voor me idd ver rijden...ca 2h15....ik had het al enkele jaren in gedachte om daar eens naartoe te gaan....maar telkens kwam er wel iets tussen...
En om eerlijk te zijn had ik me er toch meer bij voorgesteld ....Ook de grutto's was ik blij mee...maar ook niet die aantallen die ik verwachtte...
Een bijkomend probleem was dat het de laatste dag van de lockdown was en ik toch met gemengde gevoelens de baan op ging en zeker toen daar op de plaatsen
waar de velduilen zitten er een 40 tal mensen samentroepten werd mijn gevoel steeds slechter...had beter moeten nadenken vrees ik ?
Comment