Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ariundle - Pano

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Ariundle - Pano

Jammer dat ons bezoek aan het Ariundle Oakwood (figuurlijk)in het water viel door het veel te mooie weer.
    Dat eikenbos is nl. een zogenaamd Celtic rainforest. (mooie oude eiken met dikke lagen mos op de takken)
    Daar moet je voor het mooie, donker weer met wat mist voor hebben. Dus wel van foto's gemaakt, maar die ga ik niet laten zien.
    Het was wel een schitterende wandeling, dus toen maar een pano gemaakt van een gedeelte met ruim zicht.

Alvast bedankt voor de belangstelling.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Re: Ariundle - Pano

Nogthans een hele mooie opname aan overgehouden hoor Johan, knappe pano
    En enorm veel details te zien met prachtig licht

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Knappe pano hoor, moest je er de streek niet bij vermeld hebben dan zou ik nooit gedacht dat dit Schotland was
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

gelukkig dat je kan door klikken naar de grote versie dan pas komt hij helemaal tot zijn recht ,je kan ook wel zien dat het licht redelijk hard was op het moment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          gelukkig dat je kan door klikken naar de grote versie dan pas komt hij helemaal tot zijn recht ,je kan ook wel zien dat het licht redelijk hard was op het moment
          Ook mij gedacht.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bedankt voor de reacties.
            @Frans : Omdat elk deel van Schotland zo zijn eigen karakter heeft, is het een land waar ik graag naar toe ga.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Prachtpano !!!

Comment

hele mooie tinten geel en lichtgroen, de lichte stammen van de berken geven een mooi onderwerp aan deze pano!
                en inderdaad, komt nog veel beter tot zijn recht op groter formaat!!
                de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Heel mooi die grote versie Johan !
                  Mvg.
                  Jean-Luc.

Comment

Working...
                  X