Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kirkjufell

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] kirkjufell

    op deze plaats zijn al heel wat beelden geschoten ,maar in de winter op deze plaats staan heeft je toch een heel ander gevoel , het landschap is er helemaal anders en bevroren watervallen zien dat was toch één van mijn grote verlangens .

    grote versie

    bekijk graag de grote versie met een extra klik
    dank om te kijken

  • #2
    Re: kirkjufell

    Da's een knappe plaat. Ik denk als je er staat dat je de op de eerste momenten niet weet waar te positioneren. Deze zou ik ook ingenomen hebben.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: kirkjufell

      Knap Inderdaad zo anders dan wat ik daarvan al zag
      Hier heb je nu wel zeer traag water
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: kirkjufell

        Heel mooi en moet overweldigend zijn om daar op zo'n moment te mogen staan
        Grote versie vind ik schitterend

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: kirkjufell

          Moet prachtig zijn om daar in de wintermaanden rond te kunnen reizen. Wat mij ook opvalt is het mooie zachte licht. Ook al is het een wolkenloze hemel, hij is toch niet eentonig.

          Comment


          • #6
            Re: kirkjufell

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Heel mooi en moet overweldigend zijn om daar op zo'n moment te mogen staan
            Grote versie vind ik schitterend

            grts
            Sieg
            Kan het niet beter verwoorden
            Groeten Andre

            Comment


            • #7
              Re: kirkjufell

              Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
              Moet prachtig zijn om daar in de wintermaanden rond te kunnen reizen. Wat mij ook opvalt is het mooie zachte licht. Ook al is het een wolkenloze hemel, hij is toch niet eentonig.
              het is idd vooral het licht die het hem doet s'morgens en s'avonds is het licht helemaal pastel gekleurd , een soort licht dat ik bijna niet kan verwoorden , dit zijn zalige momenten om foto's te nemen ,wat zegt men fotograferen is schilderen met licht ,ginder gaat dat spreekwoord helemaal op
              dank voor de reactie

              Comment


              • #8
                Re: kirkjufell

                Prachtig beeld...als je naar de voorgrond kijkt voel je de koude, kijk je wat hoger begint ie toch wat warmer aan te voelen...knap...

                Groetjes
                Freddy
                https://fredor2.wixsite.com/my-site

                Comment


                • #9
                  Re: kirkjufell

                  Heel mooi beeld zo !!!!!!!

                  Comment


                  • #10
                    Re: kirkjufell

                    een iconische plek (ik zou er eens dringend naar toe willen) waar inderdaad al veel plaatjes zijn gemaakt, maar deze winterversie met de tinten aan groenblauw is een heel mooie afwisseling
                    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                    Comment


                    • #11
                      Re: kirkjufell

                      Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
                      een iconische plek (ik zou er eens dringend naar toe willen) waar inderdaad al veel plaatjes zijn gemaakt, maar deze winterversie met de tinten aan groenblauw is een heel mooie afwisseling
                      wacht niet te lang meer ,heel veel iconische plaatsen worden toeristisch uitgebuit ,het massatoerisme nodigt de Ijslanders uit om veel geld te verdienen ,overal zie je gebouwen verschijnen , , de prijzen schieten overal de hoogte in , overnachtingen zijn duur geworden , ik ben er geweest in 2016 en het verschil was groot ! vele plaatsen waren toen moeilijk zomaar te bereiken ,nu lopen er wegen naartoe ,afbakening ,winkeltjes ,parkings meestal betalend .overal zelfs nu in de winter massa's bussen toeristen op de bekende plaatsen . het binnenland is nog altijd gevrijwaard ,onbereikbaar voor een gewone auto ,maar hoelang nog .
                      daarentegen ,zie je ook het klimaat effect ,bij bepaalde wandelingen naar gletsers kom je bordjes tegen (bvb tot hier kwam de gletser in 2010) dan was het nog een half uur wandelen tot we er waren .

                      Comment


                      • #12
                        Re: kirkjufell

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                        Heel mooi en moet overweldigend zijn om daar op zo'n moment te mogen staan
                        Grote versie vind ik schitterend

                        grts
                        Sieg
                        Volg hier.
                        Mvg.
                        Jean-Luc.

                        Comment


                        • #13
                          Re: kirkjufell

                          Zeker een iconische plaats, en in dit geval prachtig door het licht in de rechterhoek.
                          De bevroren rivier zal je sommigen wel een plezier mee doen.
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                          Vriendelijke groeten, Johan

                          Comment


                          • #14
                            Re: kirkjufell

                            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                            wacht niet te lang meer ,heel veel iconische plaatsen worden toeristisch uitgebuit ,het massatoerisme nodigt de Ijslanders uit om veel geld te verdienen ,overal zie je gebouwen verschijnen , , de prijzen schieten overal de hoogte in , overnachtingen zijn duur geworden , ik ben er geweest in 2016 en het verschil was groot ! vele plaatsen waren toen moeilijk zomaar te bereiken ,nu lopen er wegen naartoe ,afbakening ,winkeltjes ,parkings meestal betalend .overal zelfs nu in de winter massa's bussen toeristen op de bekende plaatsen . het binnenland is nog altijd gevrijwaard ,onbereikbaar voor een gewone auto ,maar hoelang nog .
                            daarentegen ,zie je ook het klimaat effect ,bij bepaalde wandelingen naar gletsers kom je bordjes tegen (bvb tot hier kwam de gletser in 2010) dan was het nog een half uur wandelen tot we er waren .
                            Net dat houdt me tegen om naar dit prachtige land te reizen. In de rij staan om een foto te maken, lijkt met niet lollig... Jammer... maar we helpen er allemaal aan mee. De foto kan me overigens helemaal bekoren!
                            https://www.behance.net/Lynx1966

                            Comment


                            • #15
                              Re: kirkjufell

                              Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
                              Net dat houdt me tegen om naar dit prachtige land te reizen. In de rij staan om een foto te maken, lijkt met niet lollig... Jammer... maar we helpen er allemaal aan mee. De foto kan me overigens helemaal bekoren!
                              Als fotograaf moet je de toeristen voor zijn, er zijn voor ze aankomen en blijven als terug naar hun hotel gaan, tussenin zijn er mooie plaatsen genoeg waar de toeristen geen halt houden. [emoji6]

                              Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X