Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi Kurt met dat glanzende slingerend weggetje, persoon is ook een meerwaarde
Niet makkelijk zo recht tegen de zon in, zeker geen slecht resultaat voor een smartphone
Zelf zou ik er bovenaan nog een stukje afdoen
Mooi Kurt met dat glanzende slingerend weggetje, persoon is ook een meerwaarde
Niet makkelijk zo recht tegen de zon in, zeker geen slecht resultaat voor een smartphone
Zelf zou ik er bovenaan nog een stukje afdoen
prachtbeeld onderaan. Maar ook ik zou er een pano van gemaakt hebben en de bovenzijde zelfs onder de zon afgeknipt hebben. Maar ik ben niet de fotograaf. Ieder zijn goesting.
ik vind hem mooi zoals hij is, het zonnetje in tegenlicht heeft mooi ruimte rondom ,zeer knappe compo ,miss het enige ik zou trachten het wit lijntje rond de persoon verwijderen , 10 sec werk ,maar voor de rest vind ik hem prachtig
ik vind hem mooi zoals hij is, het zonnetje in tegenlicht heeft mooi ruimte rondom ,zeer knappe compo ,miss het enige ik zou trachten het wit lijntje rond de persoon verwijderen , 10 sec werk ,maar voor de rest vind ik hem prachtig
Bedankt iedereen voor de leuke commentaren.
Ik kan me wel vinden in het idee om een stukje van de bovenkant af te doen tot net boven de wolkjes boven de zon maar ik vond het niet doorslaggevend voor het geheel van de foto.
De blauwe lucht boven de zon contrasteert wat mij betreft met de dreigende lucht onder de zon en vandaar dat ik het zo gelaten heb.
Het witte lijntje zou ik ook wel kunnen wegwerken maar ik zou nog eens terug moeten opzoeken hoe je dat ook weer doet en wegens tijdsgebrek laat ik het maar zo.
Mocht iemand zich geroepen voelen om het te doen... laat jullie skills gerust los op de foto , we kunnen er enkel van leren
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment