Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

groententuintje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] groententuintje

Door de rotsbodem is het onmogelijk om zoals bij ons de grond om te spitten. Dus maakt men bakken die opgevuld worden met vruchtbare grond die van ergens aangevoerd wordt. Eromheen is een hoge afsluiting nodig om de elanden te weren.

DSC_0694 by Raf Strobbe, on Flickr

Bedankt voor het kijken en uw reacties,

Raf.

Re: groententuintje

Mooi van kleur.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mooi afgewerkt ,maar ik vermoed een iets ruimer beeld om het beter te kunnen inschatten zou beter zijn volgens mij , waarschijnlijk komt het door dat jij daar stond en ervaart dat deze foto anders aanspreekt bij jou ,maar voor ons is dit alleen maar een detail het het geheel ,begrijp mij niet verkeerd hè ,want de foto is heel mooi afgewerkt ,ik maak soms ook dezelfde "fout"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        mooi afgewerkt ,maar ik vermoed een iets ruimer beeld om het beter te kunnen inschatten zou beter zijn volgens mij , waarschijnlijk komt het door dat jij daar stond en ervaart dat deze foto anders aanspreekt bij jou ,maar voor ons is dit alleen maar een detail het het geheel ,begrijp mij niet verkeerd hè ,want de foto is heel mooi afgewerkt ,ik maak soms ook dezelfde "fout"
        Bedankt voor de eerlijke reactie Patrick.
        Ik had er enkele al genomen van iets verdere afstand maar die vielen tegen omdat de wirwar van takken van de omheining dan te overheersend was en je zag voor de rest bijna niets meer. Want die omheining is veel groter dan het stuk dat ik toon. Daarom koos ik voor dit deel zodat je door de opening naar binnen kunt kijken en het huis erachter paste er ook juist in. Aan de groentenbakken zelf met die paar schaarse plantjes die ze daar kunnen kweken was ook niet veel te zien. Een andere optie is misschien van op veel grotere afstand de hele omgeving erbij nemen en het huis met omheinde groententuin centraal te plaatsen?
        grts,
        Raf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
          Bedankt voor de eerlijke reactie Patrick.
          Ik had er enkele al genomen van iets verdere afstand maar die vielen tegen omdat de wirwar van takken van de omheining dan te overheersend was en je zag voor de rest bijna niets meer. Want die omheining is veel groter dan het stuk dat ik toon. Daarom koos ik voor dit deel zodat je door de opening naar binnen kunt kijken en het huis erachter paste er ook juist in. Aan de groentenbakken zelf met die paar schaarse plantjes die ze daar kunnen kweken was ook niet veel te zien. Een andere optie is misschien van op veel grotere afstand de hele omgeving erbij nemen en het huis met omheinde groententuin centraal te plaatsen?
          grts,
          Raf.
          ik vermoed dat deze idd beter zou zijn ,dank voor het goed opnemen

Comment

Toch mooi Raf en zeker leerrijk om te zien en de begeleidende tekst te lezen hoe de mens toch overal weet te overleven

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Toch mooi Raf en zeker leerrijk om te zien en de begeleidende tekst te lezen hoe de mens toch overal weet te overleven

grts
              Sieg
              Bedankt Sieg.
              Overleven kunnen ze daar ook wel door naar de supermarkt te rijden (op 75 km afstand van daar). Maar velen proberen zoals bij ons ook zelf iets te kweken omdat de groenten in de supermarkten er duur zijn en smakeloos (zoals hier). En ze zijn ook weken onderweg vooraleer ze in de rekken geraken in deze afgelegen streken en ze zien er dus alles behalve fris uit.

Comment

Een wat ruimer beeld had idd beter geweest, maar na het lezen van de uitleg begrijp ik wat je hier wilde tonen.
                We hebben het niet altijd zoals we zouden willen hé...
                Mvg.
                Jean-Luc.

Comment

Mooie reportage foto. Er mankeert niets aan, maar ik voel geen landschaps "twinkel"".
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Mooie foto, na het lezen van alle commentaar begrijp ik het. Maar is ook niet echt landschap voor mij
                    http://www.photo-patricske.be
                    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Working...
                    X