Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi beeld Eddy en laat goed zien wat het de laatste maanden al aan regen gevallen is
En toch zijn er mensen die nog klagen dat het grondwater te laag staat, snap ik niet eerlijk gezegd
Hier bij ons vind je op het ogenblik geen enkel natuurgebied dat niet onder water staat, hopelijk mindert het snel tegen dat de steltlopers terug keren
In ieder geval goed gekozen compo en een mooie lucht
Vraag me wel af of hij niet wat afhelt naar links, kan ook gezichtsbedrog zijn uiteraard
Mooi !!! Hoe is het met de omgeving ? ik bedoel het broek
het begint al flink te "overstromen"... rechts op deze foto zie je het gebied dat in normale omstandigheden nooit overstroomd is, behalve in uitzonderlijke omstandigheden...het is wel nog niet zo erg als enkele jaren geleden...maar we blijven "hopen"
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
het begint al flink te "overstromen"... rechts op deze foto zie je het gebied dat in normale omstandigheden nooit overstroomd is, behalve in uitzonderlijke omstandigheden...het is wel nog niet zo erg als enkele jaren geleden...maar we blijven "hopen"
OK bedankt
Misschien kom ik daar 1 dezer eens op af maar ik moet eerst voor enkele dagen op pensionaat
Mooi beeld Eddy en laat goed zien wat het de laatste maanden al aan regen gevallen is
En toch zijn er mensen die nog klagen dat het grondwater te laag staat, snap ik niet eerlijk gezegd
Hier bij ons vind je op het ogenblik geen enkel natuurgebied dat niet onder water staat, hopelijk mindert het snel tegen dat de steltlopers terug keren
In ieder geval goed gekozen compo en een mooie lucht
Vraag me wel af of hij niet wat afhelt naar links, kan ook gezichtsbedrog zijn uiteraard
grts
Sieg
Inderdaad Sieg, ik begrijp ook niet dat men "klaagt" over de "laagstand" van het grondwater daar de meeste gebieden onder water staan.
OT : naar links afhellen is naar mijn mening gezichtsbedrog, tenminste als het ingebouwde kompas van mijn Sony niet behoorlijk zou functioneren....
bedankt voor uw reactie.
mvg
Eddy
Comment