Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lakeside.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Lakeside.....

Nikon D750
    24.0-120.0 mm f/4.0

ƒ/5.6 

24.0 mm 

sec: 182 

iso: 100

[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

Re: Lakeside.....

Leuk met die langere sluitertijd Eddy, daarentegen zijn we toch betere opnames van je gewend te zien
    Ik vind het persoonlijk een beetje een wanorde, drukte met die kabels. De compo is daarentegen wel goed gekozen
    Ik zie enorme vlekken in de luchten en op het water, eigenlijk over het ganse beeld, lijken wel regendruppels op de lens
    Ook een halo rond de bomen van de bewerking denk ik
    Ik weet het, het is veel commentaar in één keer maar je weet dat ik overal mijn eerlijke mening over geef hé
    Zeker tegen iemand die hier bijna altijd pareltjes van opnames laat zien, maar dan vooral in Urbex

grts
    Sieg
    Last edited by Sieg; 27 februari 2020, 22:59.
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Die metalen constructie voor die bomen maakt er een nogal druk geheel van zeker omdat de bomen geen bladeren hebben.
      verder zijn er inderdaad grote cirkelvormige vlekken in lucht en water meest opvallend net boven de onderrand.
      Zonder die storende elementen was het mooi geweest, het LE-effect is mooi !
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Alle gegeven kritiek kan ik alleen maar onderschrijven. Zeker ook het goede !
        De compo echter denk ik een een beetje anders over : Door de uitsnede (maar dat kan aan mij liggen) heb ik nu de neiging om van rechts naar links te lezen. Doe ik dat, is er niets aan de linkerkant.
        Als ik de uitsnede 3:2 of 3:4 maak, heb ik die neiging niet meer.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          Alle gegeven kritiek kan ik alleen maar onderschrijven. Zeker ook het goede !
          De compo echter denk ik een een beetje anders over : Door de uitsnede (maar dat kan aan mij liggen) heb ik nu de neiging om van rechts naar links te lezen. Doe ik dat, is er niets aan de linkerkant.
          Als ik de uitsnede 3:2 of 3:4 maak, heb ik die neiging niet meer.
          Hieraan niets toe te voegen
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Working...
          X