Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Old Men of Storr + Update.
Collapse
X
-
-
Re: The Old Men of Storr.
Zeker fraai, omdat de Old man meestal meer van boven gefotografeerd wordt.
Ook hier weer helaas de randjes.
Omdat ik de plaats ken (en geweest ben) mis ik toch een beetje de dreiging en dramatiek.
Misschien de lucht wat verdonkeren ? (er zit genoeg in)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtZeker fraai, omdat de Old man meestal meer van boven gefotografeerd wordt.
Ook hier weer helaas de randjes.
Omdat ik de plaats ken (en geweest ben) mis ik toch een beetje de dreiging en dramatiek.
Misschien de lucht wat verdonkeren ? (er zit genoeg in)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Indrukwekkende compositie. Een heel ander beeld dan de klassieke van die locatie. Dreigende mist in mooi ZW.
Ik zie de old man er al schrijdend uit verschijnen.
Geeft goesting om er direct naartoe te gaan.
Groetjes,
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment
-
-
Update vind ik een heel pak beter, de mysterieuze sfeer wordt nu benadrukt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtUpdate vind ik een heel pak beter, de mysterieuze sfeer wordt nu benadrukt
grts
Sieg
Bedankt voor de tips iedereen !
Mvg.
Jean-Luc.
Comment
-
Bedankt voor de update, Jean-Luc.
Geeft zeker meer de sfeer weer zoals ik het daar heb beleefd. (het beetje on-aardse, bij donker weer)
Als onze fototrip volgende winter naar Schotland gaat, hoop ik op sneeuw, bij de Old Man. Ik hoorde nl. dat nu er een mooi laagje ligt !
We zijn al eens op Skye geweest, maar ik weet zeker dat we daar ons nog wel een keer kunnen vermaken !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtBedankt voor de update, Jean-Luc.
Geeft zeker meer de sfeer weer zoals ik het daar heb beleefd. (het beetje on-aardse, bij donker weer)
Als onze fototrip volgende winter naar Schotland gaat, hoop ik op sneeuw, bij de Old Man. Ik hoorde nl. dat nu er een mooi laagje ligt !
We zijn al eens op Skye geweest, maar ik weet zeker dat we daar ons nog wel een keer kunnen vermaken !
Mvg.
Jean-Luc.
Comment
Comment