Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
On The Rocks 2
Collapse
X
-
[Showcase] On The Rocks 2
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: On The Rocks 2
mooie combinatie van natuurelementen en knap dynamisch beeld van de waterstromen.
Door te scrollen kon ik de onderste cm van het beeld verwijderen zodat de donkere zone in het midden uit beeld was. Ik vond dit persoonlijk nog beter.
nb : via doorklikken kreeg ik een beeld dat meer diepgang had qua kleuren en via de gele band met het grotere beeld natuurlijk ook.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Prachtig detail eruit genomen Johan en vastgelegd met een goed gekozen sluitertijd waardoor er veel dynamiek in de opname is
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Intrigerende foto Johan! Kijkend naar de prachtige dynamiek rond de rotsen stuit je op de strandrand. Dat zorgt voor de nodige spanning in de foto. Je gaat je afvragen of dit er bij moet of juist er af. Daarom juist moet het natuurlijk blijven. Heel goed gemaakt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtIntrigerende foto Johan! Kijkend naar de prachtige dynamiek rond de rotsen stuit je op de strandrand. Dat zorgt voor de nodige spanning in de foto. Je gaat je afvragen of dit er bij moet of juist er af. Daarom juist moet het natuurlijk blijven. Heel goed gemaaktKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Een mooi schilderachtig plaatje! Is dit gemaakt met een lange sluitertijd, of zijn het meerdere belichtingen over elkaar? Bij een lange sluitertijd zie je gewoonlijk een soort zachte waas, terwijl je hier nog wel redelijk scherp afgebakende kleurverschillen ziet in de golven op de voorgrond.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi levendig beeld !
De titel doet mij wel weer aan drank denken
Bedankt voor het kijken en de reacties. Ook goed dat sommigen net wat langer keken.
Het is inderdaad een time-blend van 2 opnamen , met ieder een sluitertijd van 1 seconde.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment