Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi beeld en veel diepte Raymond, knappe compo gekozen
Mooi ook dat de diepe zwarten er niet echt inzitten, iets wat ikzelf ook heel veel doen, je krijgt dan een mooi mat effect
Mooie diepte verkregen Raymond.
Ben er zelf al dikwijls geweest, er woont een vriend van mij in Sankt Anton am Arlberg.
Dus een bekende locatie voor mij..
Mvg.
Jean-Luc.
Een mooie foto of iets dat uit de krant is gescheurd? Dat geeft voor mij de
spanning en plezier in de beleving. Het lijkt niet helemaal echt en daardoor
echter dan de glanzende foto's die ze doorgaans op ons loslaten.
Mooie z/w foto. Maar ik had een paar stappen meer naar links gedaan (als dat kon). Ik denk dat je dan nog meer diepte in de foto zou hebben.
Dan zou ik voortaan (in feite al vroeger) vanuit de kliniek moeten werken Patrick. Begrijp best wat je bedoelt gelijk aan de vervoeging ; diep, dieper, diepst
Bedankt allen voor de commentaren.
Comment