Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Walking Dunes
Collapse
X
-
[Showcase] Walking Dunes
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Walking Dunes
Mooi Johan, fijne detailrijke omzetting
Zelf een beetje twijfel over de hele licht afgewerkte lucht, even wennen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Het reliëf in het landschap is prachtig, de afwerking om van te genieten (je weet wat dit voor mij wil zeggen) Een knappe foto uit de Zeelandse duinen(?) in uitzonderlijk zwart-wit door JohanKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Allen bedankt voor het kijken en de waardering daar uit spreekt.
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi Johan, fijne detailrijke omzetting
Zelf een beetje twijfel over de hele licht afgewerkte lucht, even wennen
grts
Sieg
Er zat redelijk wat "muziek" in de lucht. Maar ter voorkoming van teveel drukte, en om de kijker bij de duinen te houden,(waar m.i. al genoeg te beleven is) heb ik deze keuze gemaakt.
Maar ook zeker bedankt voor de reactie.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHet reliëf in het landschap is prachtig, de afwerking om van te genieten (je weet wat dit voor mij wil zeggen) Een knappe foto uit de Zeelandse duinen(?) in uitzonderlijk zwart-wit door Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHet reliëf in het landschap is prachtig, de afwerking om van te genieten (je weet wat dit voor mij wil zeggen) Een knappe foto uit de Zeelandse duinen(?) in uitzonderlijk zwart-wit door Johan
Inderdaad van mijn eigen mooie eilandje.
Patrick en Raf ook bedankt voor de complimenten.Last edited by Johan1956; 7 februari 2020, 21:23.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk berichtMooie kunstige en goed doordachte afwerking. Ook het gekozen formaat past er perfect bij.
Mvg.
Jean-Luc.
Comment
-
-
Zo in z/w had het net een sneeuwlandschap kunnen zijn. Mooie omzetting en leuk lijnenspel
Comment
Comment