Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boven de vallei
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Boven de vallei
Aparte bewerking Raymond waardoor ik wat een tekenfilm gevoel krijg
En dat bedoel ik positief uiteraard !
Mooi met die wolken inversie, dat maakt het nog meer surrealistisch
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Apart absoluut, met mooie compo. Van de bewerking ben ik iets minder fan, maar da's persoonlijke smaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtApart absoluut, met mooie compo. Van de bewerking ben ik iets minder fan, maar da's persoonlijke smaak
Mvg.
Jean-Luc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtApart absoluut, met mooie compo. Van de bewerking ben ik iets minder fan, maar da's persoonlijke smaak
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Mooi of niet ? Een ding is zeker , dat op witte sneeuw het mooie golfpatroon niet , of nauwelijks te zien zou zijn geweest.
Waar mijn oog ook naar toe trekt is de halo, rechts boven.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eddyg Bekijk berichtWel een mooi uitgezocht standpunt, maar bewerking vind ik ook minder...
Comment
-
opgepast voor de witten Raymond , ik denk dat de originele foto een prachtfoto moet zijn ,of dat er toch iets heel moois van te maken valt ,hier valt de bewerking mij ook wat tegen ,maar ik denk dat je zelf je eigen gevoel erin gelegd hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtopgepast voor de witten Raymond , ik denk dat de originele foto een prachtfoto moet zijn ,of dat er toch iets heel moois van te maken valt ,hier valt de bewerking mij ook wat tegen ,maar ik denk dat je zelf je eigen gevoel erin gelegd hebt
Toch iedereen bedankt voor de fijne reacties Was weer even buiten 'strijd' plus de computer in herstelling vandaar mijn schrijven na een paar dagen !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment