Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mee eens.
Mooie verdeling van de objecten, maar toch een kleine opmerking over de compositie :
De boom staat bijna tegen de kader. Een beetje hoger richten was daarvoor beter geweest, ook voor de verdeling en hoogte van de horizon.
Yep Raymond is in de winter open enkel in het weekend....denk vanaf 14h00 tot 18h00....het staat op hun website : 2 euro inkom parking gratis wel
best parking nemen aan het kasteel (P2) ofwel P1 als ge graag ver wandelt...pff....
Mee eens.
Mooie verdeling van de objecten, maar toch een kleine opmerking over de compositie :
De boom staat bijna tegen de kader. Een beetje hoger richten was daarvoor beter geweest, ook voor de verdeling en hoogte van de horizon.
Heel mooi beeld dat de winterse sfeer goed weergeeft (als je van winter kunt spreken tenminste). Ik volg ook wat de compo betreft onder stukje af en boven stukje erbij).
Een degelijk beeld zonder twijfel - maar ik vindt het wit in de huisjes een tikje te blauw - het valt me op, maar echt storen doet het niet, omdat er voldoende compensatie is door de oranje gloed van de ondergaande zon.
Hier is duidelijk meer en langer over nagedacht om zo'n resultaat te bekomen.
Ik zou niet weten wat er verbeterd kan aan worden tenzij wellicht iets minder gras en iets meer lucht.
Maar och kom, dit is maar een kleinigheid.
Dik gelukt voor mij!
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment