Een detail uit het landschap van mijn vorige post.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bochtig weggetje
Collapse
X
-
-
Re: Bochtig weggetje
subliem landschap. Ik zag eigenlijk eerst die kaarsrechte weg bovenaan.
Arizona ?mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Schitterend Steven, mooi detail uit het landschap vastgelegd
Je zou bijna denken dat het nep is, zo knap
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Heel mooi landschap en prachtig vastgelegd. Persoonlijk zou ik er boven een stuk afdoen tot net boven het bovenste deel van de weg, dus een stukje boven die bomenrij naast de weg. Is dit ook in Andalusia? (Gorafe Desert misschien?)Last edited by muesli; 29 januari 2020, 21:22.
Comment
-
-
ik volg Sieg...prachtig beeld....
Groetjes
Freddy
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ronny64 Bekijk berichtMooi detail, kan het zijn dat hier het blauw/magenta wat overheerst?
RonnyOorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtMooi, maar ook ik heb wat twijfel over de kleuren.
Mvg.
Jean-Luc.
Kleuren zijn hoe ik ze me herinner. Het magenta komt van de zon die tegen de hoge bewolking reflecteerd.
Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk berichtHeel mooi landschap en prachtig vastgelegd. Persoonlijk zou ik er boven een stuk afdoen
tot net boven het bovenste deel van de weg, dus een stukje boven die bomenrij naast de weg.
Is dit ook in Andalusia? (Gorafe Desert misschien?)
Toch bedankt voor de tip!
Dit is idd in de Gorafe Desert in Andalusia. Een prachtig gebied.
Exacte locatie:
Comment
-
Prachtige foto, ik blijf kijken en ontdekken !
Comment
-
volg mijn voorgangers .... nice pic ...[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Comment
Comment