Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Speciale bewerking wederom Raymond, en toch vind ik het wel geslaagd
Het lijkt wel een bijna high-key
Alleen kan ik de strepen in de lucht niet thuisbrengen vanwaar deze komen ?
Speciale bewerking wederom Raymond, en toch vind ik het wel geslaagd
Het lijkt wel een bijna high-key
Alleen kan ik de strepen in de lucht niet thuisbrengen vanwaar deze komen ?
grts
Sieg
't Is uiteraard geen high-key maar gaat er wel naartoe. De strepen : Heb daar over nagedacht, erin laten of een beetje wegblurren. Het stoorde me niet en heb het dus gelaten. Dit zijn grijs-witte slierten van gerafelde wolken die al eens voorkomen in de lucht in alle soorten vormen Sieg. Je kan ze ook accentueren doch was hier ongepast naar mijn gevoel.
Knappe como en het lijkt wat hard, ziet er -15 uit maar misschien was uwen thermometer kapot hé Raymond
Hard of zacht, het is een keuze hé Frans, van al de bewerkingen kwam deze als 'beste' uit de bus volgens de toenmalige situatie die even later al was veranderd. Wat mijnen thermometer betreft die is voor 't ogenblik niet meer te volgen alsook mijn bloeddruk. Het gaat wat moeilijk te laatste tijd, volgende dinsdag nog maar eens op onderzoek maar daar moet ik jullie niet mee lastig vallen.
Iedereen een welgemeende dank voor het kijken en schrijven
't Is uiteraard geen high-key maar gaat er wel naartoe. De strepen : Heb daar over nagedacht, erin laten of een beetje wegblurren. Het stoorde me niet en heb het dus gelaten. Dit zijn grijs-witte slierten van gerafelde wolken die al eens voorkomen in de lucht in alle soorten vormen Sieg. Je kan ze ook accentueren doch was hier ongepast naar mijn gevoel.
Bedankt Raymond voor de info
Ik dacht zelf achteraf dat het hoogspanningskabels waren die geblurred zijn
Dit omdat ze allemaal perfect gelijk lopen hé en in een boog doorzakkend
Een opname om ff langer bij blijven stil te staan..maar niet te lang want dan ben je bevroren...mooie opname en omzetting...
Alvast ook beterschap met de gezondheid ...
Comment