Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Niet veel tijd om foto's te nemen de laatste tijd,
behalve dan met mijn smartphone.
Eentje van een paar dagen geleden
met lichte heimwee naar een echte winter.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Op de één of andere manier lijkt er iets verkeerd gegaan te zijn met het verkleinen van de foto voor het forum, waardoor er een wazige strook ontstaan is...
Geen idee hoe het komt maar ik kan het bericht met de foto ook niet verwijderen blijkbaar...
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Prachtig moment met dat mooie licht en die zachte kleuren
Is inderdaad iets mis gegaan, ook qua details is het minder goed
Maar als totaal beeld zonder op de details te letten vind ik het een hele knappe opname Kurt
Toch knap gedaan met de telefoon. Ivm de bovenkant iets af te halen zoals bouk schrijft twijfel ik daar sterk aan, dan verlies je toch een heel stuk van de knappe lucht die je hier had.
Mvg.
Jean-Luc.
wow wat een lucht ,en je moet toch zeggen dat die smartphone foto's er sterk op vooruitgaan kwa kwaliteit , het is natuurlijk geen reflex maar de totaalfoto is prachtig
Comment