Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stuck in ice

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Stuck in ice

als we de winter door ons venster niet zien ,dan maar via het computerschermpje

grote versie
    dank om te kijken
    Last edited by bopatje; 20 januari 2020, 21:56. Reden: spelfout

Re: Stuc in ice

Prachtig Patrick, lijkt wel een pentekening
    Heel mooi minimalistisch beeld

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

mooie lijnenstructuur. Misschien iets meer contrast voor de takken ?
      maar prachtig als landschap en sfeerschepping.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Bijzonder mooie bewerking. I Love It.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Heel mooi hoor. Alles top: afwerking, compo, (dromerige) sfeer. Een toppertje.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

Comment

Top, niks op aan te merken. Hier hou ik van
            https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Heel mooie en passende bewerking voor de wintersfeer die je wilt oproepen.

Comment

Mooi, maar ik voel de koude tot hier ... geslaagd in je opzet dus
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Heel mooi gedaan.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel mooi Patrick, hier zitten wij in feite al een tijd op te wachten, maar nog geen winter in het vooruitzicht..

Comment

is dit een overbelichte foto of werd het resultaat in nabewerking bereikt...elk detail is wel weg
                      nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                        is dit een overbelichte foto of werd het resultaat in nabewerking bereikt...elk detail is wel weg
                        is dit een tegenaanval Eddy door de eerlijke reactie dat ik bij jou foto heb gepost ???? Je reageert anders nooit op mijn foto's waarom nu ? zet hem eens in het histogram dan zal je zien dat dit geen overbelichting is ,op het moment van de foto was het heel mistig en slecht weer ,de berg in de BG was bijna niet te zien aan de rechter en linkerzijde is een lichte vignettering toegepast ,en dat is al ,het was ook geen sneeuw maar ijs ,kijk eens naar de rimpeltjes in het water ,en doe eens de moeite om de grote versie te openen en extra klik ,dan zul je nog detail genoeg zien.Maar dit was duidelijk een kwaad bedoelde reactie .
                        je doet zelden de moeite om te reageren op iemand anders zijn foto's ,het is natuurlijk leuk als je zelf reacties krijgt ,maar het moet van 2 kanten komen ,ik steek heel veel tijd en moeite om te reageren info en tips mee te geven .
                        Als je mij hier wilt verjagen zoals er al zoveel goede fotografen hier al gedaan hebben ben je goed bezig
                        Last edited by bopatje; 21 januari 2020, 22:41.

Comment

WAT een geweldige foto, Patrick. Schitterende afwerking. ! Je voelt de kou, daardoor.
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                            is dit een tegenaanval Eddy door de eerlijke reactie dat ik bij jou foto heb gepost ???? Je reageert anders nooit op mijn foto's waarom nu ? zet hem eens in historiek dan zal je zien dat dit geen overbelichting is ,op het moment van de foto was het heel mistig en slecht weer ,de berg in de BG was bijna niet te zien aan de rechter en linkerzijde is een lichte vignettering toegepast ,en dat is al ,het was ook geen sneeuw maar ijs ,kijk eens naar de rimpeltjes in het water ,en doe eens de moeite om de grote versie te openen en extra klik ,dan zul je nog detail genoeg zien.Maar dit was duidelijk een kwaad bedoelde reactie .
                            je doet zelden de moeite om te reageren op iemand anders zijn foto's ,het is natuurlijk leuk als je zelf reacties krijgt ,maar het moet van 2 kanten komen ,ik steek heel veel tijd en moeite om te reageren info en tips mee te geven .
                            Als je mij hier wilt verjagen zoals er al zoveel goede fotografen hier al gedaan hebben ben je goed bezig
                            Sorry maar op dergelijke belachelijke reactie wens ik zelfs niet te reageren.. en inderdaad zoveel goede fotografen zijn hier weg ...maar dat in mijn schoenen proberen te schuiven ???? zeker daar ik bijna nooit reageer ...maar laat het zo maar
                            nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                              Sorry maar op dergelijke belachelijke reactie wens ik zelfs niet te reageren.. en inderdaad zoveel goede fotografen zijn hier weg ...maar dat in mijn schoenen proberen te schuiven ???? zeker daar ik bijna nooit reageer ...maar laat het zo maar
                              groot gelijk !

Comment

Working...
                              X