Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Tijdje afwezig geweest (te druk).... tijd om een nieuw beeld van Andalusië te posten.
Beetje een minimalistische opname. Heeft me wel wat zoekwerk gekost om deze compo zuiver te krijgen in het veld.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Daar zitten blijkbaar ertsen in dat gesteente. mooie compo en kleuren. De belichting mocht iets lager misschien maar Andalusië baadt waarschijnlijk meestal in volle zon.
Heel mooie kleuren in die rotsen, mooie detailopname Steven
Ik denk dat ikzelf de schaduwdelen bovenaan eraf had gesneden en enkel voor de lijnen in de rotsen was gegaan
Heel mooie kleuren in die rotsen, mooie detailopname Steven
Ik denk dat ikzelf de schaduwdelen bovenaan eraf had gesneden en enkel voor de lijnen in de rotsen was gegaan
grts
Sieg
Had ik idd ook overwogen, maar dan verlies je de diagonaal die nu van hoek naar hoek loopt.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
voor mij mooie zoals hij is ,mooi diagonaal beeld en vooral de verschillende kleuren en lagen spreken mij aan ,het struikje goed als inleider gebruikt
iets wat ik ook graag doe nu en dan eens je beeld verkennen met een tele ,je zou verschieten welke mooie vormen en details je tezien krijgt
Comment