Ga nog eens een 'kleur' plaatsen. Dicht bij mijn woonplaats heeft dit landbouw en natuurgebied deze mooie naam meegekregen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het Schoonbroek
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Het Schoonbroek
Een echte "Raymond" ! En dus op die manier te benaderen.
De "wilde hoek" met het prachtige licht en kleuren, is de kers op de taart. Zonder dat zou het een saai foto zijn.
Bij de meeste foto's hoeven van mij geen vliegtuigstrepen, maar in dit geval lijkt het wel een lancering uit de fel verlichte bol.
M.a.w. een beetje anders , maar wel lekker. (was vroeger een Rivella-kreet , als ik me goed herinner.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Mooi beeld Raymond, kleuren hebben toch een beetje een analoog uiterlijk lijkt me
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtMooie kleuren maar ook een gele waas over de foto.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi beeld Raymond, kleuren hebben toch een beetje een analoog uiterlijk lijkt me
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtkan het niet beter verwoorden net een filmrolletje van 400 ASA ,zo noemde ze dat toen hè
Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalkvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtJa ja, jullie hebben allemaal gelijk behalve over de wolven
Thank you for writing.
Waarom zouden we dan nog uw foto's bekijken, is toch waar zeg!
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtIs zoveel als advies of onze mening interesseert je niet, toch?
Waarom zouden we dan nog uw foto's bekijken, is toch waar zeg!
Hanteer graag een ludieke noot (of ondertoon) is niet belastend bedoelt noch kwetsend maar aan de interpretatie kan ik weinig veranderen !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Precies een foto uit de "oude doos" ... Nostalgie?
Comment
Comment