Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ansicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Ansicht

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Ansicht

    Afgezien dat het naar mijn idee een beetje scheef staat, is het een "waardig" beeld.

    Comment


    • #3
      Re: Ansicht

      Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
      Afgezien dat het naar mijn idee een beetje scheef staat, is het een "waardig" beeld.
      De stalletjes staan idd schots en scheef maar beeld niet hoor is dubbel gecheckt op bg, bedankt voor je reactie!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Ansicht

        mooi gebruik gemaakt van de rij. De kleuring pas goed bij het onderwerp.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Re: Ansicht

          Het zijn niet alleen de stalletjes die scheef staan Sien, het algemene beeld helt af naar rechts als ik afga op de BG, het kan uiteraard ook gezichtsbedrog zijn door een glooiend landschap
          Maar wel een leuk beeld en de afwerking lijkt inderdaad op een oude ansichtkaart, goed gelukt

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Ansicht

            Intrigerende foto, recht of niet recht. Ik denk dat het oog hier om de tuin geleid wordt.
            https://www.behance.net/Lynx1966

            Comment


            • #7
              Re: Ansicht

              Het kijkt ook schots en scheef en dit kan een pluspunt zijn ; laten zien zoals het is ! Voor de kleurtoon ben ik dan weer minder enthousiast.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Ansicht

                mooie herhaling van de huisjes in beeld, met daartussen de paardjes mooi in beeld gebracht.
                er mocht net iets meer punch in de lucht zitten voor mij, voorgrond heeft genoeg contrast...
                de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                Comment


                • #9
                  Re: Ansicht

                  ik zou het voor het oog wat rechter zetten ,mensen die naar je foto kijken kunnen de situatie terplaatse niet inschatten
                  een mooi tafereel van op den buiten

                  Comment

                  Working...
                  X