Misschien hadden velen iets anders verwacht van deze titel, geen kleur maar een beetje creatief in zwart-wit - of misschien toch net niet !
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Herfstbos
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Herfstbos
Heel abstract beeld Raymond, prima uitgevoerd wederom
Had inderdaad iets anders verwacht maar als ik je naam erbij lees schrik ik hier niet van
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
-
Inderdaad, speciaal, maar het heeft zeker iets.
Comment
-
Mooi al zou ik de boom links als kader gebruiken.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
-
Deze is nu niet echt mijn ding Raymond ,al weet ik dat dit een beetje jou stempel is, maar de laatste tijd zag ik toch meer beelden verschijnen die wat dichter bij mijn smaak liggen ,maar daarom moet je voor mij je eigen stijl niet verloochenen hè
Comment
-
Een foto waar je niet zomaar een oordeel over velt.
Mooie vrije bewerking, waarbij het spel de helderheden fraai gebruikt is. Ook het gradueel filter werkt prachtig.
Ik vraag me wel af wat de beweegreden is van de gebleekte boom. Donker gehouden zou m.i. voor een mooiere diepte hebben gezorgd.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
-
Je manier van werken en omzetten in z/w is reeds lang herkenbaar op het forum dus zonder dat je naam er had moeten bij staan. Je kan er van houden of niet
maar ik kan het wel smaken al bekijk ik meer en meer dit soort van werken waar het zou kunnen geplaatst worden in een interieur. Een grote witte leefruimte met een mix van
donkerbruine en zwarte moderne meubels daar zou je werk in groot formaat wel een plaats verdienen.
Gr, Daniel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtEen foto waar je niet zomaar een oordeel over velt.
Mooie vrije bewerking, waarbij het spel de helderheden fraai gebruikt is. Ook het gradueel filter werkt prachtig.
Ik vraag me wel af wat de beweegreden is van de gebleekte boom. Donker gehouden zou m.i. voor een mooiere diepte hebben gezorgd.
Allemaal bedankt dat jullie de LSD-trip wilde meemaken.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment