Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ik ben zeker geen wereldreiziger, ik blijf zowat rond de kerktoren en Demerbroeken ronddwalen op zoek naar wat sfeer in de natuur, dus het Hageland is en blijf mijn voornaamste bron van inspiratie.
Prachtige kleuren en heel sfeervol met die mist, knap Jean-Louis
Meestal is dat net de uitdaging en het moeilijkste om in je eigen omgeving mooie opnames te maken
Je woont daar in een fraaie omgeving maar je weet die steeds maar opnieuw zou mooi weer te geven, die beelden zijn stuk voor stuk reclame voor die mooie streek !
Die beelden zijn dan ook gemaakt door iemand die met volle teugen weet te genieten van die omgeving
Dit is ook weer zo een van die pareltjes
Je woont daar in een fraaie omgeving maar je weet die steeds maar opnieuw zou mooi weer te geven, die beelden zijn stuk voor stuk reclame voor die mooie streek !
Die beelden zijn dan ook gemaakt door iemand die met volle teugen weet te genieten van die omgeving
Bedankt Frans en alle andere de collega's BD'rs voor de waardering, altijd leuk hoor !
beter en mooier kan ik het niet verwoorden ,zo mooi ,zo zie je maar dat ons eigen landje ook zijn prachtige natuurgebieden geeft ,ik reis meestal waardoor ik het soms zelf vergeet ,prachtig
Wat een prachtig landschap en schitterende laagjes door de nevel.
Toevallig net nog iets over gelezen : Geen beter foto's dan die uit je eigen omgeving. Want je kan nl. toeslaan, wanneer jij wilt.
Ik geniet met volle teugen als ik op fototrip ben, maar ik zal toch genoegen moeten nemen, met de dan heersende weer- en lichtomstandigheden !
Dat sommige landschappen meer tot de verbeelding spreken , is dan weer een ander verhaal.
Comment