Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Särkimukka
Collapse
X
-
-
-
-
Re: Särkimukka
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtMooi hoor. Misschien de hooglichten in de huisjes wat temperen? Vooral dat huis rechts stoort een beetje.
Comment
-
Mooie opname, de aurora goed vastgelegd in een mooi kader
Een iets kortere sluitertijd had de aurora nog mooier gemaakt maar ik weet uiteraard niet of je toestel die nog hogere iso aan kon
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Dat fenomeen hoop ik binnen een paar weken ook vast te leggen. Mooi sfeerbeeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie opname, de aurora goed vastgelegd in een mooi kader
Een iets kortere sluitertijd had de aurora nog mooier gemaakt maar ik weet uiteraard niet of je toestel die nog hogere iso aan kon
grts
Sieg
toestel kan hogere iso wel aan, maar heb dit al op 4 sec. genomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtOptreden van een spectaculair natuurfenomeen. Steeds bewonderenswaardig ! De omgevingsverlichting stoort me ook wat.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk berichttoestel kan hogere iso wel aan, maar heb dit al op 4 sec. genomen
Dus hoe korter hoe beter, lange sluitertijd geeft je een groene soep, korte sluitertijd laat de strepen goed zien.
Dat terzijde vind ik het wel een mooie opname hoor, zou er zelf ook heel tevreden mee zijn
Volgens mij zelfs een plaatje voor de HOF a.s.s maandag
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk berichtwou graag op de voorgrond ook wat hebben...vorig jaar had ik alleen maar boomsilhouetten....
Ik meen me die foto te herinneren.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Mooi met die huisjes op de voorgrond. Niet makkelijk zo'n beeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtTotaal geen negatieve bedoeling hoor, het is een gevoel en dat geef ik met alle respect weer
Ik meen me die foto te herinneren.
Comment
Comment