Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kwam vanavond op mijn weg naar huis, eigenlijk op enkele honderden meters
van mijn deur in een flits dit beeld tegen en kon er niet aan voorbij zonder het vast te leggen...
De hemel kleurde heel bijzonder.....
Zeker een mooi moment. Een beetje jammer van de halo, boven de bomen in de verte.
Vermoedelijk was de lucht ook wat lichter, dat zou althans een verklaring van voorgaande zin kunnen zijn.
Zeker een mooi moment. Een beetje jammer van de halo, boven de bomen in de verte.
Vermoedelijk was de lucht ook wat lichter, dat zou althans een verklaring van voorgaande zin kunnen zijn.
Inderdaad ook mijn idee
Maar in ieder geval mooi gedaan hoor Freddy
Door de opname zo donker te houden schep je een sfeer die je zelf voor ogen had en dat is het belangrijkste
ker een mooi moment. Een beetje jammer van de halo, boven de bomen in de verte.
Zou zo maar eens kunnen Johan....maar ik merkte ook wel op toen ik de foto nam ...dat aan de achterkant de mist met rassenschrede kwam opzetten vandaar dat het mss lijkt als een halo.....? zou dit ook een reden kunnen zijn ?
Comment