Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Het is o zo moeilijk om met een niet alledaags onderwerp de traditionele landschapsfotografen te overtuigen hé
Qua omzetting zit dit perfect vind ik en het onderwerp leent zich ook wel tot een omzetting wegens de duidelijke aflijning tegenover de "blauwe" lucht.
Ik had vroeger ook wat moeite met dergelijke onderwerpen maar het bekijken en bestuderen van dergelijke foto's oa via het goeie OnLandscape magazine heeft me toch geleerd om meer waardering op te brengen en te zien dat niet alledaagse onderwerpen of chaotische omgevingen toch ook wel heel goeie foto's kunnen opleveren.
Dus thumbs up voor je meer dan verdienstelijke poging.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Bedankt voor alle reacties. Wist wel dat dit niet bij iedereen in de smaak ging vallen. Was dan ook een veel minder inspirerende locatie dan mijn voorgaande posts.
Maar deze vond ik toch waard even met jullie te delen.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Comment