Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
een heel mooi landschap ,klein beetje spijtig van al die paaltjes en draad ,maar ik veronderstel dat je de grond ernaast niet mocht betreden ,anders zou je die kunnen vermeden hebben ,aan de andere kant wordt je ook erdoor geleid naar de diepte in je foto ,wat ik wel zie is serieus lensvervorming aan de horizon die staat nl helemaal bol ,dat kan je je gemakkelijk bijwerken
...,wat ik wel zie is serieus lensvervorming aan de horizon die staat nl helemaal bol ,dat kan je je gemakkelijk bijwerken
Dit is een pano, die bijna rechtstreeks uit de camera komt. Camera was 90 graden gekanteld tijdens het slepen. Dus bijna zeker geen lensvervorming. Zou een auto-stitch aretefact kunnen zijn. Mij leek het niet erg storend, aangezien de aarde toch bolvormig is
Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db And why do we fall, Bruce?
.... Mij leek het niet erg storend, aangezien de aarde toch bolvormig is
lol
Als je de ronding van de aarde op zo'n foto zou zien dan zouden we snel rond zijn ;-) het is duidelijk een fout en persoonlijk zou ik het eruit werken
Voor de rest vind ik het een zeer mooie locatie en die heb je vastgelegd met veel diepte
Voor mij zelf zou het landschap zelfs wat meer contrast mogen krijgen zodat de details er beter uitkomen
Ik vind het een mooie compo, de paaltjes met draad nemen je mee de diepte in van de foto.
Ik moet mijn voorgangers bijtreden, de horizon lijkt me niet natuurlijk.
Heel goede update.
De paaltjes vind ik niet storend omdat ze je meenemen in de verte. Bovendien zou het niet zo veilig zijn om er naast te gaan lopen op die plaats en bovendien de natuur met de karige begroeiing verstoren.
Heel goede update.
De paaltjes vind ik niet storend omdat ze je meenemen in de verte. Bovendien zou het niet zo veilig zijn om er naast te gaan lopen op die plaats en bovendien de natuur met de karige begroeiing verstoren.
Een mooi beeld van een spectaculaire plaats waar het zonder de paaltjes inderdaad wel gevaarlijk zou zijn denk ik.
De update met de vlakke horizon is echt wel een verbetering.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment