alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rondane NP waterval
Collapse
X
-
-
-
Re: Rondane NP waterval
mooie beeldhoek, mooi kleurenpalet en beweging, maar naar mijn smaak wat te hard.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Leuke kleuren, vind alleen het water door de sluitertijd niet zo geslaagd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Knap beeld met fantastische kleuren. Wat mij betreft, een perfect gekozen sluitertijd. Je had misschien wel nog een beeld met een snellere sluitertijd kunnen gebruiken om iets mee detail
in de waterval zelf te blenden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtmooie beeldhoek, mooi kleurenpalet en beweging, maar naar mijn smaak wat te hard.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Schitterende waterval, maar ook zeker de plaats waarvan gefotografeerd is goed gekozen.
Ook ik vind de afwerking wat te hard, maar daardoor komt de structuur van de rotsen mooi tot uiting.
De sluitertijd voor het voorste water is top ! Maar voor de waterval zelf is die wat te lang.
Door schade en schande (en van sommige filmpjes geleerd) fotografeer ik dit soort watervallen, met een veelheid aan sluitertijden.
Soms zit daar dan al de ideale tussen. En zo niet, blend ik de mooiste combinaties tot één foto. (time-blending)
De blauwe weerspiegeling , zal er zeker geweest zijn, maar detoneert wat.
Daar is ook weer een PS trucje voor. KLIKNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtSchitterende waterval, maar ook zeker de plaats waarvan gefotografeerd is goed gekozen.
Ook ik vind de afwerking wat te hard, maar daardoor komt de structuur van de rotsen mooi tot uiting.
De sluitertijd voor het voorste water is top ! Maar voor de waterval zelf is die wat te lang.
Door schade en schande (en van sommige filmpjes geleerd) fotografeer ik dit soort watervallen, met een veelheid aan sluitertijden.
Soms zit daar dan al de ideale tussen. En zo niet, blend ik de mooiste combinaties tot één foto. (time-blending)
Daar is ook weer een PS trucje voor. KLIK
Maar in ieder geval een prachtige locatie die je hier laat zien, redelijk hard afgewerkt maar dat is kwestie van smaak
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtZoals Johan het omschrijft zo doe ik het ook bij watervallen en riviertjes, je komt soms tot verrassende resultaten
Maar in ieder geval een prachtige locatie die je hier laat zien, redelijk hard afgewerkt maar dat is kwestie van smaak
grts
SiegOorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtSchitterende waterval, maar ook zeker de plaats waarvan gefotografeerd is goed gekozen.
Daar is ook weer een PS trucje voor. KLIK
Comment
-
nog niet geprobeerd om verschillende sluitertijden te blenden, meestal kies ik de foto met het mooiste overall effect qua effect, maar is inderdaad een goed idee om vershillende waterpartijen allemaal een mooi effect te geven, thx voor de tip!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
Comment