Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lighthouse

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Lighthouse

StijnDeGrauwe.be

Re: Lighthouse

Het beeld loont de moeite - goed gemaakt. Compo is goed, veel kleuren. Dat doet wel wat in deze grijze periode (ok. we hebben de kerstverlichting).

Comment

Fantastisch kleuren en rete scherp.
      Zou volgens mij nog sterker zijn in een vierkante crop. Rechtse deel van het beeld brengt niet echt iets bij en is een afleiding vind ik.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

Comment

Mooi gekozen uitsnede, voor mij werkt deze verhouding wel
        Wel wat detailverlies, gemaakt met een drone mss ?
        De kleuren spatten wel van het scherm, mooi bewerkt

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Overweldigende kleuren en zeer speciaal van voorstelling zo stijl naar beneden. Handtekening staat wat in de weg.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

zoals al hierboven geschreven : knap scherp beeld en mooie kleuring. Wat minder rechtsonder (struiken) had me ook wel bevallen. Knap dat de schaduw van de vuurtoren de aandacht trekt, want dit vergemakkelijkt het "lezen" van het beeld, ook zonder de titel.
            zeer mooi
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Knap!
              Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

Heel knap gedaan maar toch wat detailkritiek.
                Het stuk rechts voegt zoals hierboven vermeld niet zoveel toe aan de foto maar wat nog beter zou geweest zijn denk ik is als je linksboven wat meer ruimte zou gehad hebben zodat de punt ook dezelfde kleurschakeringen zou hebben van eiland tot het donkerblauwe van de diepere zee, net als aan de zijkant.
                Maar het is detailkritiek natuurlijk want ik vind dit echt wel mooi met die prachtige kleuren en het goed gekozen moment dat ervoor zorgt dat de schaduw van de toren in de lijn ligt van de punt van het land.
                vriendelijke groeten, Kurt
                Mijn foto's
                Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Ik vind de uitsnede wel prima zo, een exlposie van kleuren, dat zijn we op dit tijdstip van het jaar niet meer gewoon, drone-fotografie spreekt me wel aan maar de vele restricties hier in België houden me wat tegen.....terug to the point.....zeer mooie foto hoor !

Comment

Mooie kleuren en vorm. Zou ook niet hebben misstaan in de abstract-hoek.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                    X