Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The house on the beach
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: The house on the beach
Prachtig beeld wederom Kurt
Mooie combinatie die sneeuw met dat rode dak
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
ik vond de grote versie mooier en vroeg me af waarom; blijkbaar zie ik op mijn scherm minder van de rechter zijde van het beeld. Hierdoor komt het huis meer in de aandacht.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Heel mooi hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
ook ik zou graag eens een complimentje geven Kurt ,en dit gaat vooral over je bewerking (of liever minder bewerking) van je foto's , ik zie vooral sedert je BD come back dat je foto's veel meer natuurgetrouw zijn geworden ,de kleuren ,details en contrasten zijn geweldig mooi geworden ,alles blijft mooi in balans en heel reëel ! ook je fotografie zelf is enorm verbeterd ,vooral de standpunten dat je kiest om de compo te bepalen . ja ik spreek uit ervaring het is natuurlijk ook als je in een totaal andere omgeving zit dan je thuis gewoon bent dat je concentratie en inspiratie veel hoger liggen en dat merk je .
Ook deze vind ik zo alsof ik er zelf sta ( ik wil er ooit wel eens staan ) ,alles oogt puur natuur ,prachtig weeral
Comment
-
Bedankt Patrick,
Het doet plezier om dat te lezen. Het klopt voor een groot stuk wel dat ik de foto's op een andere manier bewerk dan vroeger (al is dat niet altijd het geval).
Vroeger deed ik mijn bewerkingen bijna altijd met Photoshop terwijl ik nu alles in Lightroom doe. En in de loop der jaren is het zo geëvolueerd dat ik mijn foto's bijna altijd op dezelfde manier bewerk, met hier en daar wat verschil in het leggen van accenten. Ik ben ook kieskeuriger (kritischer voor mezelf) geworden waardoor ik vaak een paar dingen probeer met een foto zonder resultaat om die foto dan weer ergens aan de kant te zetten... Tot ik hem terug ontdek en misschien iets zie waardoor ik hem op een andere manier aanpak en het resultaat dan wel naar mijn zin is...
Volgend jaar in maart gaan we terug naar het hoge Noorden met hopelijk weer een harde schijf vol mooie foto's
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtook ik zou graag eens een complimentje geven Kurt ,en dit gaat vooral over je bewerking (of liever minder bewerking) van je foto's , ik zie vooral sedert je BD come back dat je foto's veel meer natuurgetrouw zijn geworden ,de kleuren ,details en contrasten zijn geweldig mooi geworden ,alles blijft mooi in balans en heel reëel ! ook je fotografie zelf is enorm verbeterd ,vooral de standpunten dat je kiest om de compo te bepalen . ja ik spreek uit ervaring het is natuurlijk ook als je in een totaal andere omgeving zit dan je thuis gewoon bent dat je concentratie en inspiratie veel hoger liggen en dat merk je .
Ook deze vind ik zo alsof ik er zelf sta ( ik wil er ooit wel eens staan ) ,alles oogt puur natuur ,prachtig weeral
Comment
Comment