Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hele mooie fotogenieke boom laat je hier zien Jean-Louis
Mooie diepte in het beeld tevens, vind het enkel spijtig dat je de eik niet los kon krijgen van de andere bomen in de achtergrond
Ik volg Sieg mbt het loskomen van de eik, maar dat was hier waarschijnlijk onmogelijk. Ik vind de bovenste wel de meest geslaagde. De wolkenlucht vind ik net iets mooier in kleur
Voorkeur voor de kleurenversie, maar ik had hem ook liever vrij gezien (het veld links zal wel heel drassig zijn geweest met de regen). Hopelijk herstelt de eik goed van zijn behandeling enige tijd terug.
Hele mooie fotogenieke boom laat je hier zien Jean-Louis
Mooie diepte in het beeld tevens, vind het enkel spijtig dat je de eik niet los kon krijgen van de andere bomen in de achtergrond
grts
Sieg
Ja, ik weet het en is idd spijtig, een andere optie was om het pad te verlaten en links de weide in te stappen wat de compo ( vooral de dieptewerking ) zeker niet ten goede kwam, een andere optie was om veel verder onderaan het pad te gaan staan met als resultaat dat het imposante van de boom niet meer tot zijn recht komt.....en een laaste optie was om nog korter naar de boom toe te gaan maar dat gaf ook geen compositorische meerwaarde...volgende keer kettingzaag meenemen en het bosje achteraan om zagen ......allezins iedereen bedankt voor de reacties !
Toch zeker een geslaagde foto. Vooral de compositie met het pad naar de boom.
Prachtig hoe de boom bijna als een inktvis (met al zijn tentakels naar je toe komt. Ool het het kleine spiegeltje in de plas is .
Van de kleurversie gaat m.i. net wat meer dreiging uit.
toch mooi gedaan hoor ,ware idd sterker moest die boom helemaal alleen gestaan hebben ,maar men kan daar uren over doorgaan dit was wat het was ,en ik heb een grote voorkeur voor de zw versie ,de contrasten maken het geheel veel krachtiger ,en dat is wat deze foto vraagt volgens mij
Comment