Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
nog enkele om dit onderwerp (bijna) af te sluiten...
alle reacties welkom, alvast bedankit voor het kijken...
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Heel knap Steven, altijd mooie resultaten als er mist hangt
Hier bij ons hebben we dit najaar nog geen mist gezien, ondanks de voorspellingen op het weerbericht,
paar keer vroeg opgestaan om dan te zien dat er geen mist was
Twee draagt mijn voorkeur weg omdat de weg diagonaal je beter de foto inleid.
Eerste foto is ook niet mis maar ik heb zo het gevoel dat die loper straks tegen een muur aanloopt.
Maar waarom er doods prentjes van maken? Weg met dat lelijk kader.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Twee heel mooie beelden.
Qua compo geniet de tweede mijn voorkeur maar de eerste waarbij je inderdaad het gevoel hebt dat de persoon tegen een muur gaat aanlopen vind ik ook heel goed.
Het feit dat ik zelf veel loop en ook regelmatig in mistige omstandigheden loop maakt de eerste foto voor mij een heel herkenbaar beeld.
Je hebt als loper het gevoel dat je naar het niets loopt en dat gevoel heb je hier heel goed weergegeven.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Twee heel mooie beelden.
Qua compo geniet de tweede mijn voorkeur maar de eerste waarbij je inderdaad het gevoel hebt dat de persoon tegen een muur gaat aanlopen vind ik ook heel goed.
mooie aanvulling mortierke, die "muur" had ik inderdaad ook in gedachten bij deze foto...
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
ik ben averechts blijkbaar ,want ik geef de voorkeur aan de eerste ,ik vind hem evenwichtiger ,bij de tweede vind de rechterkant iets te zwaar ,maar dat is mijn persoonlijke mening hè , als zijn het beide mooie foto's en een mooie omzetting ,eingelijk zou ik beter niet kiezen
Comment