Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi in beeld gebracht Patrick, een beetje een gluurdersversie
Perfecte keuze van sluitertijd en mooie frisse afwerking
Ik heb wel het gevoel dat de opname wat afhelt naar links, kan ook gezichtsbedrog zijn, maar als ik kijk naar de lijn op het water en de lijn bovenaan ...
Mooi in beeld gebracht Patrick, een beetje een gluurdersversie
Perfecte keuze van sluitertijd en mooie frisse afwerking
Ik heb wel het gevoel dat de opname wat afhelt naar links, kan ook gezichtsbedrog zijn, maar als ik kijk naar de lijn op het water en de lijn bovenaan ...
grts
Sieg
Sieg ik heb het aangepast ,ik ben nu ook op de waterlijn voortgegaan ,ik heb waarschijnlijk op het moment mijn waterpas niet gebruikt , en in dergelijke situaties is het moeilijk om een perfecte horizon te zien ,merci voor jou kritisch oog
Prachtig dat koppel, het neemt je aandacht weg van de omgeving en de fotograaf buigt de inhoud om tot een bespieding verhaal. Even nadien kregen ze de detective in de gaten en trokken het gordijn dicht. Verrassende foto
Prachtig dat koppel, het neemt je aandacht weg van de omgeving en de fotograaf buigt de inhoud om tot een bespieding verhaal. Even nadien kregen ze de detective in de gaten en trokken het gordijn dicht. Verrassende foto
Heerlijke knuffelplek, goed gezien!
Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Prachtige foto vind ik. Het koppeltje achter de waterval zorgt voor een extraatje waardoor het niet de zoveelste waterval-foto is.
Knap gezien en vastgelegd Patrick
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment